大魯的馬英九
(圖是大魯那邊烤來的)





I Love You, I'll Kill You by Enigma
我愛你, 我要殺了你

I see love, I can see passion 我看見愛, 我可以看見激情
I feel danger, I feel obsession 我感覺到危險, 我感受到佔有慾
Don't play games with the ones who love you 不要跟愛你的人耍把戲
Cause I hear a voice who says: 因為我聽到一個聲音說:
I love you... I'll kill you... 我愛你, 我要殺了你!
.
Loneliness, I feel loneliness in my room... 寂寞, 我在我的房間裡覺得寂寞
.
Look into the mirror of your soul 用心看看你的靈魂之鏡
Love and hate are one in all 愛與恨是一體的
Sacrifice turns to revenge and believe me 犧牲會轉為復仇, 相信我
You'll see the face who'll say: 你會看見那張臉, 它會說:
I love you... I'll kill you... 我愛你, 我要殺了你
But I'll love you forever 但是我永遠愛你
.
Loneliness, I feel loneliness in my room... 寂寞, 我在我的房間裡覺得寂寞

arrow
arrow
    全站熱搜

    BG 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()