三聚慶安的米國人身份被揭發 303 天之後,
或說躲在米國馬,中國黨下面 303 天之後
自動失效說的白賊話被台灣人堅持戳破
終於自動辭掉立委職位
目前全案進入司法程序

米國安違反國籍法,選罷法,刑法
涉嫌於 14 年間詐領近一億兩千萬公帑
三好加一好!

我們先捉下米國安
接下來再捉米國馬

台灣人的國家不容被米國籍支那人出賣!!

~~~
算是元老級的流行歌手 Leonard Cohen (1934-)的歌曲 First We Take Manhattan
很適合當這個事件配樂

They sentenced me to twenty years of boredom 他們判處我 20 年無聊刑期
For trying to change the system from within 因為我試圖從內部改變制度
I'm coming now, I'm coming to reward them 我來了, 我來要獎勵他們了
First we take Manhattan, then we take Berlin 首先我們拿下曼哈頓 (米國安),接著我們拿下柏林 (嗎應告)

I'm guided by a signal in the heavens 我受天上的訊號指引
I'm guided by this birthmark on my skin 我受皮膚上的胎記指引
I'm guided by the beauty of our weapons 我受我們的武器的美感指引
First we take Manhattan, then we take Berlin 首先我們拿下曼哈頓 (米國安),接著我們拿下柏林 (嗎應告)

I'd really like to live beside you, baby 我真的喜歡住在你身邊,北鼻
I love your body and your spirit and your clothes 我愛你的身體,你的精神,你的衣服
But you see that line there moving through the station? 但是你看見穿過這基地的線條嗎?
I told you, I told you, told you, I was one of those 我告訴過你,我告訴過你, 我是他們其中之一


Ah you loved me as a loser, but now you're worried that I just might win 過去你愛我,因為我是個失敗者,但現在你擔心我會贏了 (凸^_^凸)
You know the way to stop me, but you don't have the discipline 你知道阻止我的方法,但是你沒有那種紀律
How many nights I prayed for this, to let my work begin 多少個夜晚我為此祈禱, 讓我的工作開始展開
First we take Manhattan, then we take Berlin 首先我們拿下曼哈頓 (米國安),接著我們拿下柏林 (嗎應告)

I don't like your fashion business mister 我不喜歡你的流行(賣柳丁)事業,先生
And I don't like these drugs that keep you thin 我也不喜歡這些讓你瘦的藥品
I don't like what happened to my sister 我不喜歡發生在我姊妹(親友)身上的事
First we take Manhattan, then we take Berlin 首先我們拿下曼哈頓 (米國安),接著我們拿下柏林 (嗎應告)

I'd really like to live beside you, baby ... 我寧可住在你身邊...

And I thank you for those items that you sent me 我謝謝你送我的那些東西
The monkey and the plywood violin 那隻猴子(兩隻貓熊)與廉價小提琴
I practiced every night, now I'm ready 我每晚操練, 現在我已經準備好了
First we take Manhattan, then we take Berlin 首先我們拿下曼哈頓 (米國安),接著我們拿下柏林 (嗎應告)

I am guided 我受到指引

Ah remember me, I used to live for music 記住我! 我原本為音樂而生
Remember me, I brought your groceries in 記住我! 我曾為你帶(探監)食物
Well it's Father's Day and everybody's wounded 嗯,現在是父親節,並且人人都受傷了
First we take Manhattan, then we take Berlin 首先我們拿下曼哈頓 (米國安),接著我們拿下柏林 (嗎應告)

 

1987 年更有力的版本

arrow
arrow
    全站熱搜

    BG 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()